心欲如风轻博客

用文字、图片和声像记录生活,对于那些曾经的漠视,后来或许都会变得很重要,因为我们需要记忆,需要感悟,需要品位那些来自于身边的美好与感动

My Heart Is Refusing Me - Loreen

小豆之家:

I've been crushed beaten down
我已被摧毁的粉碎
And I'm frozen to the ground
冰封在地上
Like a fool I've trusted you
像个傻瓜一样信任你
Still I'm hopelessly in love
依然无可救药的陷入爱情
I never thought that I would be this helpless
从未想过自己会如此无助
I can't believe I'm giving in for you
不敢相信我对你如此退让

I've been crushed, I've had enough
我已经碎了,我真的受够了
Now I wanna leave but I'm lost
我想要离开,但却迷失
So now I can't break away
所以现在我无法自拔
Although I've made up my mind
虽然我已经下定决心
My heart is refusing me
我的心在挣扎

yeaah eeeey

My heart is refusing me
我的心在挣扎
yeaah eeeey


Me for you, you for me
你与我
It was us against them all
曾经克服一切阻挠
But slowly it came to me
但慢慢的变成了我自己
What was underneath it all
接下来还会发生什么
I never thought that you could be this reckless
我从没想过你会这么鲁莽
I can't believe you're doing this to me oh
我不能相信你这么对我
Strip me down I'm naked now
把我剥光 我现在全身赤裸
And I wanna leave but I'm lost
我想要逃离,但却迷失
So now I can't break away
所以现在无法自拔
Although I've made up my mind
尽管我已定下定决心
My heart is refusing me
我的心在挣扎
yeaah eeeey

My heart is refusing me
我的心在挣扎
yeaah eeeey


And I wanna leave but I'm lost
我想要逃离,但却迷失
Now I can't break away
所以现在无法自拔

My heart is refusing me
我的心在挣扎
yeaah eeeey

My heart is refusing me
我的心在挣扎
yeaah eeeey

小豆之家敬上!

评论
热度(19)

© 心欲如风轻博客 | Powered by LOFTER